Super Micro Computer Inc SMCI

NAS: SMCI | ISIN: US86800U1043   19:41
1.005,64 USD (-1,72%)
(-1,72%)   19:41

Computex 2022: Supermicro CEO geeft de industrie een keynote-update over totale IT-oplossingen, groene computers en bedrijfsuitbreiding

Geavanceerde server-, telco- en KI-oplossingen getoond: PnP-rackschaaloplossingen, GrandTwin®, SuperEdge en universele GPU

SAN JOSE, Californië, 25 mei 2022 /PRNewswire/ -- COMPUTEX 2022 Virtueel -- Super Micro Computer, Inc. (Nasdaq: SMCI), een wereldleider op het gebied van enterprise computing, opslag, netwerken en groene computertechnologie, zet zijn leidende rol in de sector voort met een opwindend en dynamisch Computex-programma.

Computex 2022

Supermicro CEO Charles Liang zal een inzichtelijk overzicht geven van markttrends, recente productinnovaties en het belang van groen computergebruik. Daarnaast toont de virtuele stand van Supermicro de nieuwste server- en opslagproducten en klantsuccesoverzichten.

Supermicro CEO keynote: 'Bouwstenen voor IT-groei'

CEO van Supermicro Charles Liang belicht de nieuwste server- en opslagproducten, nodigt industriepartners NVIDIA en Intel op het podium uit voor updates en introduceert realtime productdemonstraties. Dhr. Liang gaat in op hoe KI en versnelde computing veel industrieën efficiënter maken, waardoor betere gezondheidszorg en wetenschappelijk onderzoek mogelijk wordt. Het belang van Building Block Solutions® vormt de basis voor Supermicro's brede assortiment KI/GPU-, servers, opslag- en werkstationoplossingen die producten sneller op de markt brengen met de nieuwste technologieën. Supermicro's plug-and-play (PnP) volledige multi-rack cloud-integratie en geteste/gevalideerde configuraties, inclusief vloeistofgekoelde opties, zorgen voor een snellere en eenvoudigere opstart in het datacenter van een klant. Supermicro zet ook de uitbreiding van zijn productiefaciliteiten in de Verenigde Staten, Taiwan en andere landen voort om aan de toegenomen vraag van klanten te voldoen.

Virtuele Supermicro-stand

Nieuwe serverarchitecturen van Supermicro zijn onder meer de universele GPU en de Supermicro GrandTwin, die in de virtuele stand worden uitgelicht. Daarnaast zullen het SuperBlade®, de SuperEdge en werkstations te zien zijn. Veel Supermicro-systemen hebben de keuze tussen 3e generatie Intel Xeon Scalable-processoren of 3e generatie AMD EPYC™-processoren. Daarnaast wordt een breed scala aan voor toepassingen geoptimaliseerde servers toegelicht en zullen productexperts beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden.

Supermicro op Computex Taipei 2022

Keynote van COMPUTEX:

Tijd

Woordvoerder

25 mei 2022
(woe) (GMT+8)
14.00 - 15.00 uur

Presentatie

Charles Liang, Oprichter, CEO en voorzitter, Supermicro

Ga voor meer informatie over Supermicro op Computex Taipei 2022 naar www.supermicro.com/computex

Ga voor meer informatie over Supermicro naar: www.supermicro.com

Over Super Micro Computer, Inc.

Supermicro (NASDAQ: SMCI) is een wereldwijde leider op het gebied van applicatie-geoptimaliseerde complete IT-oplossingen. Supermicro, opgericht en actief in San Jose, Californië, richt zich op het leveren van eerste marktinnovatie voor enterprise-, cloud-, AI- en 5G Telco/Edge-IT-infrastructuur. We ontwikkelen onszelf tot een complete leverancier van IT-oplossingen met server-, AI-, opslag-, IoT- en switch-systemen, software en diensten, en leveren daarnaast geavanceerde hoogwaardige moederbord-, stroom- en chassisproducten. De producten zijn door Supermicro zelf ontworpen en vervaardigd (in de VS, Taiwan en Nederland) en maken gebruik van wereldwijde activiteiten om schaal en efficiëntie te realiseren en zijn geoptimaliseerd om TCO te verbeteren en de impact op het milieu te verminderen (green computing). Het bekroonde portfolio van Server Building Block Solutions® stelt klanten in staat om te optimaliseren voor hun exacte werklast en toepassing door te kiezen uit een breed scala aan systemen die zijn gebouwd op basis van onze flexibele en herbruikbare bouwblokken die een uitgebreide set van vormfactoren, processoren, geheugen, GPU's, opslag, netwerken, stroom- en koeloplossingen (airconditioning, vrije luchtkoeling of vloeistofkoeling) ondersteunen.

Supermicro, Server Building Block Solutions en We Keep IT Green zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Super Micro Computer, Inc.

Alle andere merken, namen en handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaren.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1824313/Computex_2022.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1443241/Supermicro_Logo.jpg