Grafiek Intervest Offices & WarehousesIntervest Offices & Warehouses

BRU: INTO | BE0003746600
19 oktober 2018

Kosten order 3.000 EUR: 6,00 EUR
Beleg beter met Traders Only Meer info aanvragen over Traders Only »

Beleg beter met Traders Only
Kosten order 3.000 EUR: 6,00 EUR
Samenvatting Analisten Nieuws Agenda Grafiek Koersen

Intervest boekt resultaat met heroriënteringsstrategie in de kantorenportefeuille

Nieuws via RSS voor Intervest Offices & Warehouses
14 juni 2018 18:00

11.500 m² nieuwe verhuringen met een positieve impact op de bezettingsgraad van de kantorenportefeuille van 6%.

Intervest heeft in de voorbije dagen voor 11.500 m² nieuwe huurovereenkomsten afgesloten voor haar kantorenportefeuille, met een stijging van de bezettingsgraad van de kantorenportefeuille van 76% tot 82% als resultaat. De totale bezettingsgraad van de vastgoedportefeuille van Intervest stijgt met 3% tot 89%.

De nieuwe huurders zullen hun intrek nemen in Greenhouse BXL en Greenhouse Mechelen (op Mechelen Campus). De aanwezigheid van de vele faciliteiten op beide sites waaronder een Greenhouse Flex, heeft een grote rol gespeeld bij de beslissing van deze huurders om zich binnen de portefeuille van Intervest te huisvesten.

Volledig persbericht:
Heroriënteringsstrategie kantoren