Grafiek NyrstarNyrstar

BRU: NYR | BE0974294267
14 oktober 2019

Kosten order 3.000 EUR: 3,14 EUR
Beleg goedkoper met DEGIRO Meer info aanvragen over DEGIRO »

Beleg goedkoper met DEGIRO
Kosten order 3.000 EUR: 3,14 EUR

Niet-gesolliciteerd Bod Ontvangen voor Nyrstar’s 2% Participatie in de Nyrstar Groep

Nieuws via RSS voor Nyrstar
11 oktober 2019 07:00

Gereglementeerde Informatie – Voorkennis

11 oktober 2019 om 07.00 CEST

Nyrstar NV ("Nyrstar" of de “Vennootschap”) kondigt vandaag aan dat zij gisteren laat een niet-gesolliciteerd bod heeft ontvangen van de Trafigura Groep op de 2% participatie die de Vennootschap nog aanhoudt in de Nyrstar Groep en die door de Vennootschap behouden werd in het kader van de herstructurering die op 31 juli 2019 werd voltooid (het “Bod”). Overeenkomstig de voorwaarden van het Bod, biedt de Trafigura Groep EUR 22 miljoen voor het Gewone B Aandeel in NN2 Newco Limited dat door Nyrstar aangehouden wordt. Het Bod vervalt om 17.00 CEST op 6 november 2019. De Raad van Bestuur van Nyrstar bekijkt momenteel het Bod en zal te gepasten tijde meer informatie bekendmaken.

Over Nyrstar
De Vennootschap werd opgericht in België en heeft, na voltooiing van de herkapitalisatie/herstructurering een 2% participatie in de Nyrstar Groep. De Vennootschap is op Euronext Brussels genoteerd onder het symbool NYR. Meer informatie vindt u op de website van Nyrstar: www.nyrstar.be.

Neem voor meer informatie contact op met:

Anthony Simms -       Head of Investor Relations T: +41 44 745 8157     M: +41 79 722 2152  anthony.simms@nyrstar.com

Bijlage