Grafiek NyrstarNyrstar

0,157 EUR   (1,62%)
21 november 2019

Kosten order 3.000 EUR: 2,34 EUR
Beleg aan extreem lage tarieven bij MeXem Vraag gratis meer info aan over MeXeM »

Beleg aan extreem lage tarieven bij MeXeM
Kosten order 3.000 EUR: 2,34 EUR

Nyrstar: Buitengewone Algemene Aandeelhoudersvergadering van Nyrstar NV te houden op 9 december 2019

Nieuws via RSS voor Nyrstar
08 november 2019 07:00

Gereglementeerde Informatie

8 november 2019 om 07.00 CET

Nyrstar NV (de "Vennootschap") nodigde vandaag de houders van aandelen uitgegeven door de Vennootschap uit om op 9 december 2019 een buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering (de “Tweede BAV”) bij te wonen, om te beraadslagen over de punten op de agenda van de buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering gehouden op 5 november 2019 (“Eerste BAV”), aangezien het aanwezigheidsquorum vereist voor de punten op de agenda van de Eerste BAV werd niet bereikt. De Tweede BAV zal starten om 13u00 CET, te BluePoint, Filip Williostraat 9, 2600 Antwerpen.

De volledige oproeping met inbegrip van de agenda, voorstellen tot besluit en toelichting kan worden geraadpleegd op de website van Nyrstar: https://www.nyrstar.be/nl/investors/share-and-bondholder-information/shareholder-meetings.

Over Nyrstar
De Vennootschap werd opgericht in België en heeft, na voltooiing van de herkapitalisatie/herstructurering een 2% participatie in de Nyrstar Groep. De Vennootschap is op Euronext Brussels genoteerd onder het symbool NYR. Meer informatie vindt u op de website van Nyrstar: www.nyrstar.be.

Neem voor meer informatie contact op met:

Anthony Simms -      Head of Investor Relations T: +41 44 745 8157     M: +41 79 722 2152  anthony.simms@nyrstar.com

Bijlage