Grafiek NyrstarNyrstar

BRU: NYR | BE0974294267
17 augustus 2018

Nyrstar: Resultaten van de buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering gehouden op 18 mei 2018

Nieuws via RSS voor Nyrstar
18 mei 2018 12:00

Gereglementeerde Informatie

18 mei 2018 om 12u00 CEST

Nyrstar NV hield vandaag in Brussel een buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering.

De punten op de agenda van de buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering met betrekking tot (a) de absorptie van verliezen door middel van een vermindering van uitgiftepremies, (b) de toekenning van een machtiging aan de Raad van Bestuur onder het toegestaan kapitaal, en (c) een technische wijziging aan de statuten, werden goedgekeurd.

Er gold geen aanwezigheidsquorum voor de vergadering van vandaag.

Over Nyrstar
Nyrstar is een globale multimetaalonderneming, met een leiderspositie op de zink- en loodmarkt, en groeiende posities voor andere basis- en edelmetalen, welke essentiële grondstoffen zijn die de snelle verstedelijking en industrialisering van onze veranderende wereld voeden. Nyrstar heeft zes smelters, een fumer en vier mijnbouwoperaties in Europa, Australië en Noord-Amerika en stelt ongeveer 4.100 mensen te werk. Nyrstar werd opgericht in België en heeft haar hoofdzetel in Zwitserland. Nyrstar is op Euronext Brussels genoteerd onder het symbool NYR. Meer informatie vindt u op de website van Nyrstar: www.nyrstar.com .

Neem voor meer informatie contact op met:

Anthony SimmsHead of Investor RelationsT: +41 44 745 8157M: +41 79 722 2152 E: anthony.simms@nyrstar.com
Franziska MorroniHead of CommunicationsT: +41 44 745 8295M: +41 79 719 2342 E: franziska.morroni@nyrstar.com

Klik op bijlage om de pdf-versie van het persbericht te openen:

Volledige versie in PDF

Source: Nyrstar via GlobeNewswire